Please ensure Javascript is enabled for purposes of website accessibility
 
 
 
 
 
Activități Normative
    Ordine de zi şedinţe
  Hotărâri
  Transparenţă Decizională - Proiecte de Hotărâri
  Procese verbale, Stenograme
  Minute şedinţe CLM
  Legislaţie utilă
  Informaţii de interes public
  Strategia de dezvoltare
  Informare prelucrare date cu caracter personal, cookies
 
Activități Curente
    Autorizaţii, Atestate, Informări
  Licitaţii
  Recrutare / Promovare
  Acte necesare
  Formulare
  Agricol
  Guvernanţă corporativă
  Hărţi de Zgomot
  Proiecte europene
 
Direcția Venituri
    Acte necesare
  Formulare
  Anunţuri
  Protocol de colaborare pentru furnizare date persoane

  INFO trafic greu...
 
Utile
    Comunicate, Anunţuri, Ştiri
  Forum (întrebări/răspunsuri)
  Adresează petiţii, sesizări, reclamaţii, întrebări
  Investiţii
  Nomenclatura stradală
  Delimitări secţii vot
  Locuințe ANL
  Reabilitare Faţade
  Reabilitare Termică
  Societăţi agreate - refacere carosabil şi trotuare
  Taxi
  Info investitori
  Viaţa Culturală
  Măsuri preventive în situaţii de urgenţă
  Declaraţii de Căsătorie
  Link-uri utile
  Chestionar de evaluare a serviciului Relaţii cu Publicul
  Finanțări nerambursabile

  POLIŢIA LOCALĂ

Untitled Document
 
Să cunoaștem
  Orașe înfrățite
Galeria Primarilor
Cetățeni de onoare
Afilieri, Parteneriate
 
Meteo
 
Click for Arad, Romania Forecast
 
Caută
 

Căutare avansată
 
Contor Site
 
Numar total vizite : 74187173
 

Forum de discuţii - întrebări / răspunsuri


[ Pune o întrebare ]


Categoria: Principal -> Intrebari adresate Primarului -> Intrebari adresate Primarului

Întrebări
Intrebarea nr. 3051 din data: 28-01-2010 pusa de Grossu Natala :
·   Buna ziua, Sunt sotia proprietarului Grossu Boris care e si propritarul imobilului de pe Calea Victoriei nr.36 Arad.In momentul de fata imobilul este ocupat de persoane \"false\"care prin minciuna si jicnirii la adresa mea au ocupat imobilul deoarece sotul meu e bolnav. Intrebarea mea e a platit cineva impozitul si alte darii catre stat pt.acel imobil? Va multumesc.

Intrebarea nr. 3046 din data: 27-01-2010 pusa de HERBEI LOREDANA :
·  Dece se scumpesc abonamentele si biletele? chiar nu mise pare corect mai ales la ce salari avem.

Intrebarea nr. 3045 din data: 26-01-2010 pusa de Olaru Cornel :
·  la evidenta populatiei de pe str.V.Babes codul nr. personal, este corect,dar la finante nu,cit si pe saitul primariei.Este gresit un nr.Cui trebuie sa ma adresez,sau ce este de facut in acest caz?MULTUMESC.

Intrebarea nr. 3044 din data: 26-01-2010 pusa de Hebristean Cristian :
·  Buna ziua, Ma numesc Hebristean Cristian, si as dori sa fac o sesizare cu privire la cheltuirea banului public si cu privire la birocratia existenta in cadrul aparatului de stat. Zilele trecute am fost sa platesc taxele si impozitele pe venit (cladirea de langa primarie a finatelor) , elegant inainte de a intra la camera unde trebuiesc achitate sumele se ridica un numar de ordine pentru a se evita aglomeratia (pentru acest sistem toate laudele), dar in momentul in care a trebuit sa achit nu mica mi-a fost surpriza ca pentru o simpla plata erau 3 functionari publici plus al patrulea care cred ca era pe post de supraveghetor. Ca sa intelegeti cum sta treaba pentru a face plata, cursul este urmatorul: la primul ghiseu iti este inmanata o hartie cu cod de bare pe care sunt trecute datele personale si suma de palta, de la aces ghiseu trebuie sa te muti la ghiseul numarul 2 unde un alt angajat preia acea hartie, o scaneaza si scoate o alta hartie care este inmanata caserie, si ca sa ajungi sa termini pentru ce ai venit ajungi in sfarsit la caserie unde paltesti. Domnilor este inadmisibil ca pentru o simpla plata sa fie 3 oameni angajati sa incaseze darile catre stat! Uitati-va in jurul nostru la toate companiile private ( ORange, romtelecom, RDS, etc) unde este folosit un simplu angajat pentru toate aceste operatiuni, plus inca o sumedenei de alte atributii. Strigator la cer este si faptul ca probabil \"softul\" integrat care sa permita utilizarea a 3 angajati a costat o avere probabil, caci iti trebuie putina imaginatie sa concepi un asemenea sistem de plata. Imi este greu sa inteleg cum se poate ca intr-o isntitutie a statului, care traieste din buzunarul contribuabilului sufocat de taxe si impozite , sa se cheltuiasca in acest fel banii. Chiar nimeni in tara aceasta nu verifica ce se intampla, chiar nimeni nu este tras la raspundere pentru cheltuirea abuziva a resurselor. Cu stima, Hebristean Cristian Contribuabil la bugetul de stat

Intrebarea nr. 3036 din data: 20-01-2010 pusa de Iordache Adriana :
·  Buna ziua,ma intereseaza daca se ofera de la primarie locuinte sau teren pentru constructii de case in Judetul Arad. Daca da,in ce conditii si ce trebuie sa indeplineasca.Multumesc.



Răspunsuri
Intrebarea nr. 3051 din data: 28-01-2010 pusa de Grossu Natala :
·   Buna ziua, Sunt sotia proprietarului Grossu Boris care e si propritarul imobilului de pe Calea Victoriei nr.36 Arad.In momentul de fata imobilul este ocupat de persoane \"false\"care prin minciuna si jicnirii la adresa mea au ocupat imobilul deoarece sotul meu e bolnav. Intrebarea mea e a platit cineva impozitul si alte darii catre stat pt.acel imobil? Va multumesc.
Raspuns din data de 18-02-2010 :

Stimata doamna,
Ca urmare a sesizarii dumneavoastra va comunicam urmatoarele:
Potrivit art. 249, alin. 1 din Legea nr. 571/2003 privind Codul fiscal cu modificarile si completarile ulterioare, :” Orice persoana care are in proprietate o cladire situata in Romania datoreaza anual impozit pentru orice cladire,....”.
Avand in vedere cele mentionate mai sus, obligatia de plata a impozitului pe cladire, teren si taxa speciala de salibrizare ii revine proprietarului, indiferent cine domiciliaza in imobil.
Conform evidentei fiscale, la data de 09.02.2010, domnul Grossu Boris are urmatoarele obligatii de plata:
- impozit pe cladiri(debit 2010, ramasite, majorari) 1516.87 lei
- impozit pe teren intravilan (debit 2010, ramasite, majorari) 3568,19 lei
- taxa speciala de salubrizare (debit 2010, ramasite, majorari) 731,74 lei
- cheltuieli de executare silita 6,19 lei
Total 5822,99 lei

Compartiment Audiente
Sus

Intrebarea nr. 3046 din data: 27-01-2010 pusa de HERBEI LOREDANA :
·  Dece se scumpesc abonamentele si biletele? chiar nu mise pare corect mai ales la ce salari avem.
Raspuns din data de 05-02-2010 :
Stimata Doamna,
Ca urmare a intrebarii dumneavoastra, va comunicam urmatoarele:
Abonamentele si biletele de calatorie pe raza municipiului Arad nu se scumpesc, este vorba de transportul in Jud. Arad?
Compartiment Audiente
Sus

Intrebarea nr. 3045 din data: 26-01-2010 pusa de Olaru Cornel :
·  la evidenta populatiei de pe str.V.Babes codul nr. personal, este corect,dar la finante nu,cit si pe saitul primariei.Este gresit un nr.Cui trebuie sa ma adresez,sau ce este de facut in acest caz?MULTUMESC.
Raspuns din data de 05-02-2010 :
Stimate Domn,
Ca urmare a intrebarii dumneavoastra, va comunicam urmatoarele:
In cazul in care in certificatele dumneavoastra de stare civila (nastere si casatorie) C.N.P-ul este corect va recomandam sa va adresati Directiei Venituri in vederea corectarii lui in evidentele fiscale. In caz contrar va recomandam sa va adresati Serviciului de specialitate din cadrul Primariei (Serviciul Stare Civila) pentru eliberarea unor certificate cu C.N.P-ul corect.
Compartiment Audiente
Sus

Intrebarea nr. 3044 din data: 26-01-2010 pusa de Hebristean Cristian :
·  Buna ziua, Ma numesc Hebristean Cristian, si as dori sa fac o sesizare cu privire la cheltuirea banului public si cu privire la birocratia existenta in cadrul aparatului de stat. Zilele trecute am fost sa platesc taxele si impozitele pe venit (cladirea de langa primarie a finatelor) , elegant inainte de a intra la camera unde trebuiesc achitate sumele se ridica un numar de ordine pentru a se evita aglomeratia (pentru acest sistem toate laudele), dar in momentul in care a trebuit sa achit nu mica mi-a fost surpriza ca pentru o simpla plata erau 3 functionari publici plus al patrulea care cred ca era pe post de supraveghetor. Ca sa intelegeti cum sta treaba pentru a face plata, cursul este urmatorul: la primul ghiseu iti este inmanata o hartie cu cod de bare pe care sunt trecute datele personale si suma de palta, de la aces ghiseu trebuie sa te muti la ghiseul numarul 2 unde un alt angajat preia acea hartie, o scaneaza si scoate o alta hartie care este inmanata caserie, si ca sa ajungi sa termini pentru ce ai venit ajungi in sfarsit la caserie unde paltesti. Domnilor este inadmisibil ca pentru o simpla plata sa fie 3 oameni angajati sa incaseze darile catre stat! Uitati-va in jurul nostru la toate companiile private ( ORange, romtelecom, RDS, etc) unde este folosit un simplu angajat pentru toate aceste operatiuni, plus inca o sumedenei de alte atributii. Strigator la cer este si faptul ca probabil \"softul\" integrat care sa permita utilizarea a 3 angajati a costat o avere probabil, caci iti trebuie putina imaginatie sa concepi un asemenea sistem de plata. Imi este greu sa inteleg cum se poate ca intr-o isntitutie a statului, care traieste din buzunarul contribuabilului sufocat de taxe si impozite , sa se cheltuiasca in acest fel banii. Chiar nimeni in tara aceasta nu verifica ce se intampla, chiar nimeni nu este tras la raspundere pentru cheltuirea abuziva a resurselor. Cu stima, Hebristean Cristian Contribuabil la bugetul de stat
Raspuns din data de 09-04-2010 :
Stimate Domn,
Ca urmare a intrebarii dumneavoastra, va comunicam urmatoarele:
Functionarea activitatii ghiseelor Trezoreriei Municipiului Arad se desfasoara conform Normelor Metodologice privind Organizarea si Functionarea Trezoreriilor Finantelor Publice nr. 5318/1992 si a Normelor BNR nr.31/1993. Conform normelor BNR nr. 31/1993, pentru giseele de incasari editarea chitantelor se efectueaza de catre referent iar incasarea numerarului de catre casier. Pentru plata impozitelor, amenzilor, cheltuielilor judiciare referentii trezoreriei, la solicitarea contribuabilului editeaza foaia de varsamant in programul informatic Taxe Div dupa care o transmit pe cale interna casierilor pentru incasare si confirmare. Pentru incasarea altor taxe (taxe poluare, taxe avize, taxe cazier fiscal, taxe apostile) referentii trezoreriei editeaza chitantele in programul informatic Taxe Div si transmit pe cale interna casierilor chitantele pentru incasare si confirmare.
Aplicatia Taxe Div-asigura incasarea impozitelor si taxelor in cadrul trezoreriei. Fiecare referent, respectiv casier are un cod repartizat cu care acceseaza aplicatia. Dupa lansarea aplicatiei de catre referent, din meniul principal se alege optiunea incasari sau scanare foaie varsamant. Pentru optiunea incasari (pentru taxe poluare, taxe avize, taxe apostile, taxe cazier fiscal):
Aceasta optiune asigura incasarea taxelor si editarea chitantelor, cu respectarea urmatoarelor etape:
- se alege optiunea incasari din meniul principal:
- se tasteaza seria si numarul chitantei pretiparite de doua ori (MFP COD 14.20.09/TS);
- se tasteaza codul de taxa (fiecare taxa are un cod ex.taxa poluare – cod 515);
- denumirea txei se afiseaza automat;
- suma, se completeaza tastand valoarea de doua ori;
- la observatii se completeaza cu informatii suplimentare (la taxa poluare se completeaya numarul CIV-ului);
- se verifica corectitudinea datelor preluate si se tipareste chitanta;
- se semneaza si se stampileaza chitanta si se transmite casierului pentru incasare si confirmare.
Pentru optiunea scanare foaie de varsamant (pentru incasari impozite persoane fizice, se urmeaza urmatoarele etape:
- se alege optiunea scanare foaie varsamant, din meniul principal;
- se scaneaza foaia de varsamant, care a fost emisa din programul Gotica;
- se tasteaza seria si numarul chitantei pretiparite (MFP COD 14.20.09/TS);
- se verifica corectitudinea datelor preluate si se tipareste chitanta;
- se semneaza si se stampileaza chitanta si se transmite casierului pentru incasare si confirmare;
Aplicatia Gotica: pentru accesul in programul informatic referentul trezoreriei trebuie sa-si introduca parola prorie (s-au alocat un numar de patru parole pentru referentii trezoreriei);
- dupa conectare se deschide o noua fereastra unde utilizatorul foloseste o singura logare-aceea de contabil inspector;
- in ecranul urmator se alege optiunea functii de lucru cu publicul contribuabil-pentru emiterea foilor de varsamant;
- prin alegerea acestei optiuni se deschide un nou ecran-meniul principal pentru emiterea foilor de varsamant;
- se introduce codul numeric personal al contribuabilului dupa care automat din program apare datele de identificare ale acestuia;
- se verifica ca datele sa corespunda cu cele prezentate de contribuabil;
- dupa verificare se alegea – nota de plata obligatii fiscale care deschide o noua fereastra;
- se bifeaza sumele pe care contribuabilul doreste sa le achite, iar daca nu apar se alegea optiunea „conceputa”unde se introduce natura impozitului si suma care se achita
- pentru contribuabilii care au restante, care achita dupa data scadentei se genereaza deciziile accesorii;
- se listeaza foaia de varsamant dupa care se solicita contribuabilului sa semneze la rubrica semnatura platitorului;
- se scaneaza foaia de varsamant in programul Taxe Div, se tipareste chitanta si se transmite casierului pentru incasare si confirmare
Tot pe aceasta cale, mentionam ca, incepand cu data de 01.03.2010, prin reorganizarea activitatii de incasare impozite si taxe persoane fizice (camera nr. 10), emiterea foii de varsamant in programul informatic Gotica si editarea chitantei in programul Taxe Div se face de catre o singura persoana (referentul trezoreriei), astfel incat contribuabilul sa nu mai astepte pentru a plati la trei ghisee diferite.
Pentru alte informatii va rugam sa va adresati la Administratia Finantelor Publice a Municipiului Arad. (e-mail: Admin.ARARAFMX01.AR@mfinante.ro
Compartiment Audiente

Sus

Intrebarea nr. 3036 din data: 20-01-2010 pusa de Iordache Adriana :
·  Buna ziua,ma intereseaza daca se ofera de la primarie locuinte sau teren pentru constructii de case in Judetul Arad. Daca da,in ce conditii si ce trebuie sa indeplineasca.Multumesc.
Raspuns din data de 05-02-2010 :
Stimata Doamna,
Ca urmare a intrebarii dumneavoastra, va comunicam urmatoarele:
Primaria municipiului Arad ofera spre inchiriere, locuinte construite prin ANL in functie de disponibilitati. Pentru inchirierea la acest tip de locuinte, persoanele interesate trebuie sa indeplineasca urmatoarele conditii:
- trebuie sa aiba varsta de pana la 35 de ani, la data inscrierii.
- sa-si desfasoare activitatea (locul de munca) in municipiul
- sa nu detina sau sa nu fi instrainat o locuinta proprietate personala (solicitantul sau familia acestuia sot, sotie, copii)
Inscrierile la acest tip de locuinta se pot face in fiecare zi la primarie, cam.5.
De asemenea, statul ofera un sprijin pentru construirea unei locuinte (subventie), familiilor tinere de pana la 35 de ani, pe terenul proprietate a acestora. Subventia maxima este de 15.000 euro, iar locuinta trebuie sa se realizeze cu credit ipotecar. Conditiile si actele care trebuie depuse la Primarie se gasesc la cam.5 sau pe site-ul primariaarad.ro la sectiunea Acte necesare, Fond Locativ, acordarea subventiilor la Constructia de locuinte cu credit ipotecar .
Compartiment Audiente

Sus



Pagina : 1,2,3,4,5,6,7,8,9,10,11,12,13,14,15,16,17,18,19,20,21,22,23,24,25,26,27,28,29,30,31,32,33,34
,35,36,37,38,39,40,41,42,43,44,45,46,47,48,49,50,51,52,53,54,55,56,57,58,59,60,61,62,63,64,65,66,67,68
,69,70,71,72,73,74,75,76,77,78,79,80,81,82,83,84,85,86,87,88,89,90,91,92,93,94,95,96,97,98,99,100,101,102
,103,104,105,106,107,108,109,110,111,112,113,114,115,116,117,118,119,120,121,122,123,124,125,126,127,128,129,130,131,132,133,134,135,136
,137,138,139,140,141,142,143,144,145,146,147,148,149,150,151,152,153,154,155,156,157,158,159,160,161,162,163,164,165,166,167,168,169,170
,171,172,173,174,175,176,177,178,179,180,181,182,183,184,185,186,187,188,189,190,191


Primarul
 
  Mesaj
  Biografie
  Dispoziții
  Comunicate
  Program de audiențe
  Declaraţii de avere / interese
Bibarț Călin
 
Viceprimar
 

  Curriculum vitae
  Structura din subordine
  Declaraţii de avere / interese
Chesa Ilie

  Arhiva Declaraţii de avere si interese primari / viceprimari
 
Aparatul de specialitate
  Regulamentul Primăriei
Organigramă
Institutii subordonate C.L.M. Arad
Societăti comerciale care functionează sub autoritatea C.L.M. Arad
Declaratii de avere / interese
 
Consiliul Local
    Regulamentul C.L.M.
  Componenţă
  Comisii de specialitate
  Declaraţii de avere / interese
  Rapoarte de activitate
  Documente pentru şedinţe
  D.A.S.Arad
  Centrul Municipal de Cultură

Sala de consiliu
 
Calendar evenimente
 
Mai 2024



1
2
3
4
5
6
7
8
9

 
 

 
Certificări
 
Certificatul de conformitate a sistemului de management al calității
 


Primaria Arad: cod 310130, Arad, Blvd. Revolutiei, nr. 75 Tel: +40 257 281850, Fax +40 257 284744
© 2009, ALIAS Com & Primăria Arad, All Rights Reserved